Vezi
pe harta

Hotel Opal
Hotel Opal by the sea*** oferă o gamă variată de facilități pentru a asigura o experiență plăcută oaspeților săi. Cu 218 camere duble/twin, inclusiv 100 camere Standard, 98 camere SUPERIOARE complet renovate, 20 camere Executive și 17 apartamente cu vedere spre mare, hotelul se dovedește a fi o alegere excelentă pentru familii și cupluri. Oaspeții pot beneficia de un teren de tenis, loc de joacă pentru copii și un Kids-club, toate în aer liber, asigurând distracție și relaxare pentru întreaga familie.
Camerele sunt dotate cu facilități moderne, inclusiv televizoare LCD full HD, uscătoare de păr și băi renovate. Camerele Duble Superioare oferă o priveliște panoramică spre Marea Neagră sau pădurea Comorova, iar apartamentele sunt ideale pentru familii, având un living, dormitor și două balcoane. Designul modern și confortul sunt priorități în fiecare cameră, asigurând un sejur plăcut.
În apropierea hotelului, oaspeții pot explora atracțiile naturale ale stațiunii Cap-Aurora, precum plajele cu nisip fin și pădurile din jur. Zona este perfectă pentru plimbări relaxante și activități în aer liber, oferind oaspeților oportunități de a se bucura de frumusețea naturii.
Restaurantul Opal by the sea***, cu o capacitate de 360 de locuri, oferă mese în sistem bufet suedez, cu preparate tradiționale și internaționale. Terasele cu vedere la mare sunt ideale pentru a savura un prânz sau o cină în aer liber, în timp ce se bucură de peisajul spectaculos. Meniul a la carte include preparate de tip Bistro și pizza coaptă la cuptor cu lemne, toate într-un decor plin de verdeață, asigurând o experiență culinară de neuitat.

Opal by the Sea
la 50 m de plaja
vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE:
1. Din
ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta
hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor
aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de
hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel
persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
2. Spatiile
de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este
de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus ,
vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si
dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua
taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt
televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea
si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta
placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua
sezoane, cald sau rece.
3. In
camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip
MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in
masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea
alimentelor pentru sugari si copii mici.
4. Administratia
hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute,
nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in
incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.
5. Potrivit
procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai
cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de
structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out)
in ziua respectiva.
6. Ora
de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si
ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a
camerei (aLate Check-outa) sunt:
- intre orele 12.00-15.00 a 30% din
tariful de receptie;
- intre orele 15.00-18.00 a 50% din
tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme
a camerei (aEarly Check-ina) sunt:
- intre
orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie;
- intre
orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe
raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind
posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea
mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude,
sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara
precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa
o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND
EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca
Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au
primit garantii ce exced conditiile contractului.
7. Lenjeria,
prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric
scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura
prosoape pentru accesul la plaja.
8. Parcarea gratuita a autoturismelor
persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in
limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe
principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de
parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea
hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut,
la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere.
Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa
pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are
nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule,
sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in
spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de
circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a
amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate.
Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza
112.
9. Conexiunea internet awirelessa
este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale
proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu
anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in
perioadele de maxima solicitare.
RESTAURANT
1.
Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz)
se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele
intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului
minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul
minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala
farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.
2. Din ratiuni comerciale si
sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice
ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din
exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in
aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.
3. Servirea meselor in regim bufet
platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la
receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de
structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si
exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv
micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din
perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale
medicale se adreseaza sefului de sala.
4.Accesul in restaurant in vederea
servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza
BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale,
prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.
5.Suplimentul de demipensiune se
comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante
ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera.
Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.
Membrii echipei operationale si ai
managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai
bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de
comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc
interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului,
iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale
spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor
asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta
comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie
de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa,
intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe
un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL ETIQUETTE a REGULILE CASEI
1.
Politica de acces la mesele incluse
(mic dejun si pranz)
Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE.
In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.
2.
Politica cu privire la pstrarea
bunurilor de valoare
In
scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai
mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa
evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.
Politica siguranta copii
Pentru
siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube
proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori.
Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta
complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii
acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4.
Politica animale de companie :
Accesul in incinta complexului, cu orice fel de
animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.)
presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform
tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in
sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie,
trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In
perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in
incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si
pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA!
V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT
IMBOLNAVI!
5.
Servirea mesei :.
Programul meselor se gaseste la Receptie..
Consumul
de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul
orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa
iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in
camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa
de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare
in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri
pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori.
6.
Politica Mini-bar
Camerele
Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau
mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele
sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi
alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte
produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune
sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate.
7.
Check-in & Check-out:
Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de
Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora
12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada
sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora
sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate
Check-outa si aEarly check-ina se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate.
8.
Politica Parcare
Parcarea
este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va
afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa
nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber
pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri).
V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR
DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune
la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone
neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in
eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.
9.
Politica spatii Entertainment
(distractii)
In
incinta complexului nostru au acces GRATUIT la
Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul
de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM,
un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani.
Complex
OPAL by the sea va pune la
dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la
Receptie. 10.
Piscina OPAL:
PISCINA pentru
adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este
necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru
piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca
aceasta s ajung din centrala termic.
Piscina
are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu
sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit.
Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii.
ACCESUL
LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie.
FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS!
INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE
STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!
11.
Plaja
OPAL
TURISTII NOSTRII AU
ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE
COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR
URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM
PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE.
Turistii nostri au
acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care
trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu
saltea, masuta si umbrel.
PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE
Clientii hotelului OPAL
by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie,
unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului
de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi
rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist
disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta
s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12. &nbs;
Politica
sesizri
Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei
ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate
diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in
eventualitatea in care va confruntati cu
diferite probleme in incinta
Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament
civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL
by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta
clientela.
Personalul nostru va face tot ce este posibil
pentru solutionarea eventualelor neplceri.
RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI
SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN
PARTEA LOCATIEI NOASTRE!
Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati,
de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!

HOTEL RIO JUPITER
Hotelul Rio este situat in Jupiter, la 400 de metri de La Steaguri, si ofera o terasa, un restaurant si vedere la oras. Avand o gradina, hotelul de 3 stele are camere cu aer conditionat si WiFi gratuit, fiecare cu baie privata. Hotelul are camere de familie. Fiecare camera este dotata cu dulap si TV cu ecran plat, iar anumite unitati ale hotelului au balcon. La Hotelul Rio, fiecare camera este dotata cu lenjerie de pat si prosoape. Limbile vorbite la receptie includ engleza si romana. Punctele de interes populare din apropierea unitatii includ plaja Jupiter, Rezervatia de stejari „Stejarii Brumarii” si Paradis Land Neptun. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul International Mihail Kogalniceanu, situat la 64 km de Hotel Rio.

HOTEL RIO JUPITER
Hotelul Rio este situat in Jupiter, la 400 de metri de La Steaguri, si ofera o terasa, un restaurant si vedere la oras. Avand o gradina, hotelul de 3 stele are camere cu aer conditionat si WiFi gratuit, fiecare cu baie privata. Hotelul are camere de familie. Fiecare camera este dotata cu dulap si TV cu ecran plat, iar anumite unitati ale hotelului au balcon. La Hotelul Rio, fiecare camera este dotata cu lenjerie de pat si prosoape. Limbile vorbite la receptie includ engleza si romana. Punctele de interes populare din apropierea unitatii includ plaja Jupiter, Rezervatia de stejari „Stejarii Brumarii” si Paradis Land Neptun. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul International Mihail Kogalniceanu, situat la 64 km de Hotel Rio.

Opal by the Sea
Jupiter
vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE:
1. Din
ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta
hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor
aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de
hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel
persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
2. Spatiile
de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este
de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus ,
vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si
dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua
taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt
televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea
si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta
placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua
sezoane, cald sau rece.
3. In
camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip
MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in
masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea
alimentelor pentru sugari si copii mici.
4. Administratia
hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute,
nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in
incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.
5. Potrivit
procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai
cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de
structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out)
in ziua respectiva.
6. Ora
de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si
ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a
camerei (aLate Check-outa) sunt:
- intre orele 12.00-15.00 a 30% din
tariful de receptie;
- intre orele 15.00-18.00 a 50% din
tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme
a camerei (aEarly Check-ina) sunt:
- intre
orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie;
- intre
orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe
raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind
posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea
mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude,
sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara
precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa
o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND
EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca
Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au
primit garantii ce exced conditiile contractului.
7. Lenjeria,
prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric
scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura
prosoape pentru accesul la plaja.
8. Parcarea gratuita a autoturismelor
persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in
limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe
principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de
parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea
hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut,
la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere.
Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa
pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are
nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule,
sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in
spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de
circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a
amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate.
Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza
112.
9. Conexiunea internet awirelessa
este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale
proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu
anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in
perioadele de maxima solicitare.
RESTAURANT
1.
Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz)
se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele
intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului
minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul
minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala
farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.
2. Din ratiuni comerciale si
sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice
ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din
exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in
aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.
3. Servirea meselor in regim bufet
platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la
receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de
structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si
exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv
micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din
perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale
medicale se adreseaza sefului de sala.
4.Accesul in restaurant in vederea
servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza
BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale,
prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.
5.Suplimentul de demipensiune se
comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante
ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera.
Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.
Membrii echipei operationale si ai
managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai
bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de
comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc
interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului,
iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale
spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor
asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta
comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie
de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa,
intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe
un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL ETIQUETTE a REGULILE CASEI
1.
Politica de acces la mesele incluse
(mic dejun si pranz)
Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE.
In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.
2.
Politica cu privire la pstrarea
bunurilor de valoare
In
scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai
mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa
evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.
Politica siguranta copii
Pentru
siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube
proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori.
Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta
complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii
acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4.
Politica animale de companie :
Accesul in incinta complexului, cu orice fel de
animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.)
presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform
tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in
sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie,
trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In
perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in
incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si
pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA!
V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT
IMBOLNAVI!
5.
Servirea mesei :.
Programul meselor se gaseste la Receptie..
Consumul
de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul
orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa
iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in
camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa
de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare
in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri
pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori.
6.
Politica Mini-bar
Camerele
Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau
mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele
sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi
alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte
produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune
sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate.
7.
Check-in & Check-out:
Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de
Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora
12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada
sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora
sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate
Check-outa si aEarly check-ina se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate.
8.
Politica Parcare
Parcarea
este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va
afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa
nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber
pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri).
V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR
DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune
la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone
neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in
eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.
9.
Politica spatii Entertainment
(distractii)
In
incinta complexului nostru au acces GRATUIT la
Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul
de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM,
un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani.
Complex
OPAL by the sea va pune la
dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la
Receptie. 10.
Piscina OPAL:
PISCINA pentru
adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este
necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru
piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca
aceasta s ajung din centrala termic.
Piscina
are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu
sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit.
Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii.
ACCESUL
LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie.
FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS!
INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE
STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!
11.
Plaja
OPAL
TURISTII NOSTRII AU
ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE
COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR
URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM
PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE.
Turistii nostri au
acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care
trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu
saltea, masuta si umbrel.
PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE
Clientii hotelului OPAL
by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie,
unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului
de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi
rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist
disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta
s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12. &nbs;
Politica
sesizri
Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei
ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate
diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in
eventualitatea in care va confruntati cu
diferite probleme in incinta
Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament
civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL
by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta
clientela.
Personalul nostru va face tot ce este posibil
pentru solutionarea eventualelor neplceri.
RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI
SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN
PARTEA LOCATIEI NOASTRE!
Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati,
de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!

Hotel Topaz
8.8 booking (fabulos)
vezi hotelul pe harta
Want to take a rest and explore the city? Hotel «Hotel Topaz» is located in Jupiter. This hotel is located nearby from the city center. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel — Jupiter Beach and St. George's Church.

Diamant
la 50 m de plaja
vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel Diamant 3*** este amplasat in statiunea Cap Aurora, foarte aproape de mare, fiind inconjurat de spatii verzi si gradini colorate. Animale de companie: Nu se primesc animale de companie! Restaurant: Serviciile de masa se practica in sistem de AUTOSERVIRE prin intermediul unui card valoric incarcat electronic la receptie. Suma depusa pe cardul valoric se poate consuma dupa preferinta, pe durata intregului sejur. Descriere - 102 camere duble (twin); restaurant-autoservire, terasa, parcare proprie, bar de zi si piscina. Camere - Balcon, tv, aer conditionat, racitor, baie cu dus, uscator de par. Servicii gratuite Piscina pentru adultiPiscina pentru copiiInternet wirelessSeif la receptieSpatiu de joaca pentru copiiAer conditionatParcareRegulament: Este interzisa: - Folosirea aparatelor electrice pentru prepararea hranei - Primirea in camera a altor persoane, decat cu acordul in prealabil al receptiei - Pastrarea unei sume importante de bani sau a obiectelor de valoare in camera Orar cazare: Cazarea incepe la ora 16.00 iar eliberarea camerei se face pana in ora 12.00. Taxa litoral, impusa de Primaria Mangalia, este 5 lei/zi/persoana, pensionarii si minorii sunt scutiti de aceasta taxa.

Hotel Diamant
HOTEL DIAMANTeste situat la 50 m de plaja si are 102 camere duble (twin). Amplasarea sa intr-un peisaj pitoresc si atmosfera primitoare sunt doar doua dintre aspectele ce va garanteaza un sejur relaxant in Cap Aurora.Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.Dotari si serviciiHotelul pune la dispozitia turistilor: piscina exterioara pentru adulti cu apa mineral-sulfuroasa, piscina pentru copii, spatiu de joaca pentru copii, un restaurant unde puteti savura delicioase mancaruri cu specific romanesc, terasa, internet in zona de receptie, seif la receptie, parcare proprie pazita (contra-cost), dar si jocuri pentru serile lungi de vara (rummy, sah, table, etc.)Hotelul nu primeste animale de companie.MASA:restaurant propriu;Serviciile de masa se practica in sistem AUTOSERVIRE prin intermediul unui card valoric incarcat electronic la receptie. Suma depusa pe cardul valoric se poate consuma dupa preferinta, pe durata intregului sejur.
Hotel Topaz
la 50 m de plaja
vezi hotelul pe harta
Situat in stațiunea Cap Aurora, la 50 de metri de Marea Neagră și de plajele sale, hotelul de 2 stele Topaz are camere amenajate clasic, cu aer condiționat și balcon. Conexiunea WiFi este gratuită.
Toate camerele Hotelului Topaz sunt luminoase și prevăzute cu frigider, zonă de relaxare și TV. Fiecare cameră este dotată cu baie privată cu duș sau cadă și articole de toaletă.
Personalul de la recepție este disponibil nonstop și poate să vă ofere asistență pentru depozitul de bagaje sau serviciul de spălătorie. Parcarea este gratuită.
Micul dejun se servește in restaurantul spațios al hotelului, care este specializat in mancăruri romanești. De asemenea, oaspeții pot savura o băutură la bar sau pe terasă.
Hotelul Topaz se află la 6 km de stațiunea Mangalia și de gara acesteia. La doar 50 de metri se găsește un teren de tenis.

Opal
Near Beach
vezi hotelul pe harta
Hotel Opal by the sea*** oferă o gamă variată de facilități pentru a asigura o experiență plăcută oaspeților săi. Cu 218 camere duble/twin, inclusiv 100 camere Standard, 98 camere SUPERIOARE complet renovate, 20 camere Executive și 17 apartamente cu vedere spre mare, hotelul se dovedește a fi o alegere excelentă pentru familii și cupluri. Oaspeții pot beneficia de un teren de tenis, loc de joacă pentru copii și un Kids-club, toate în aer liber, asigurând distracție și relaxare pentru întreaga familie.
Camerele sunt dotate cu facilități moderne, inclusiv televizoare LCD full HD, uscătoare de păr și băi renovate. Camerele Duble Superioare oferă o priveliște panoramică spre Marea Neagră sau pădurea Comorova, iar apartamentele sunt ideale pentru familii, având un living, dormitor și două balcoane. Designul modern și confortul sunt priorități în fiecare cameră, asigurând un sejur plăcut.
În apropierea hotelului, oaspeții pot explora atracțiile naturale ale stațiunii Cap-Aurora, precum plajele cu nisip fin și pădurile din jur. Zona este perfectă pentru plimbări relaxante și activități în aer liber, oferind oaspeților oportunități de a se bucura de frumusețea naturii.
Restaurantul Opal by the sea***, cu o capacitate de 360 de locuri, oferă mese în sistem bufet suedez, cu preparate tradiționale și internaționale. Terasele cu vedere la mare sunt ideale pentru a savura un prânz sau o cină în aer liber, în timp ce se bucură de peisajul spectaculos. Meniul a la carte include preparate de tip Bistro și pizza coaptă la cuptor cu lemne, toate într-un decor plin de verdeață, asigurând o experiență culinară de neuitat.

Topaz
Localizare: Hotelul este situat pe faleza Statiunii Cap Aurora. Restaurant: Micul dejun - in regim de bufet suedez Dejunul - in regim de bufet suedez.Cina este oferita in regim a-la-carte. Orar cazare: Cazarea incepe la ora 17.00 si eliberarea camerei se efectueaza la ora 11.00. Camere: Toate camerele sunt dotate cu: AC, tv-cablu, wireless, seif, minibar (apa, ceai, cafea), baie cu dus, uscator par, balcon. Descriere: Hotelul este renovat, camerele au mobilier nou, baia este nou renovata, lenjeria noua de o calitate foarte buna cat si prosoapele.Hotel Topaz are piscina belle-view cu sezlonguri oferite gratuit si plaja proprie cu sezlonguri si umbrele oferite gratuit. Facilitati: Parcare auto - gratuit - in limita locurilor disponibile.Plaja proprie cu sezlonguri.Restaurant - terasa.Internet wireless in incinta complexului.Pastrare valori; Camera bagaje.Tarifele nu contin taxa hoteliera. Taxa hoteliera se achita de turisti la cazarea in hotel.

TOPAZ cm
Hotelul Topaz 4**** este localizat la doar 50 de metri de plaja cu nisip si sezlonguri proprii, la o plimbare de 5 minute de statiunea Jupiter, cat si 5 minute pana in statiunea Venus. Orasul Mangalia cu Portul Turistic este la o distanta de doar 4 kilometri. Dispune de 92 de camere duble (vedere mare si vedere padure), 8 camere triple si 6 apartamente, toate renovate cu bun gust, confortabil si rafinament. Hotelul are camere cu bai luxoase, spatii comune elegante, piscina exterioara cu belle-view, cu o priveliste impresionanta asupra marii, unde oferim un tratament miraculos si relaxant pentru orice inotator obosit. Restaurantul Topaz este primitor, restaurat in stil modern, cu design interior gandit sa creeze o atmosfera eleganta si reconfortanta pentru servirea mesei, pentru a savura o masa linistita. Hotelul Topaz beneficiaza de parcare gratuita in limita disponibilitatii, piscina exterioara cu belle-view, cu o priveliste impresionanta asupra marii, dusuri, o terasa cu restaurant si acces gratuit la sezlongurile de pe plaja. Camerele sunt dotate cu AC, tv-cablu, wirless, seif, minibar (apa, ceai, cafea), baie cu dus, uscator par, balcon, halat de baie, papuci de casa, telefon, fierbator pentru apa/filtru de cafea. Servicii de masa - optional: - dejun bufet 100 lei/zi/pers. - cina - a la carte Taxele locale se achita la receptie.

TOPAZ cm
Hotelul Topaz 4**** este localizat la doar 50 de metri de plaja cu nisip si sezlonguri proprii, la o plimbare de 5 minute de statiunea Jupiter, cat si 5 minute pana in statiunea Venus. Orasul Mangalia cu Portul Turistic este la o distanta de doar 4 kilometri. Dispune de 92 de camere duble (vedere mare si vedere padure), 8 camere triple si 6 apartamente, toate renovate cu bun gust, confortabil si rafinament. Hotelul are camere cu bai luxoase, spatii comune elegante, piscina exterioara cu belle-view, cu o priveliste impresionanta asupra marii, unde oferim un tratament miraculos si relaxant pentru orice inotator obosit. Restaurantul Topaz este primitor, restaurat in stil modern, cu design interior gandit sa creeze o atmosfera eleganta si reconfortanta pentru servirea mesei, pentru a savura o masa linistita. Hotelul Topaz beneficiaza de parcare gratuita in limita disponibilitatii, piscina exterioara cu belle-view, cu o priveliste impresionanta asupra marii, dusuri, o terasa cu restaurant si acces gratuit la sezlongurile de pe plaja. Camerele sunt dotate cu AC, tv-cablu, wirless, seif, minibar (apa, ceai, cafea), baie cu dus, uscator par, balcon, halat de baie, papuci de casa, telefon, fierbator pentru apa/filtru de cafea. Servicii de masa - optional: - dejun bufet 100 lei/zi/pers. - cina - a la carte Taxele locale se achita la receptie.

Topaz CMP
Hotelul TOPAZ dispune de plaja privata! HOTEL TOPAZ, renovat integral in 2023 si reclasificat la 4 stele, este situat pe promenada statiunii Cap Aurora, structurat pe 4 etaje si parter, fiind deservit de doua lifturi moderne. Dispune de bar la parter si o piscina exterioara amenajata cu sezlonguri, cu o panorama minunata spre plaja si mare. Hotelul pune la dispozitia turistilor o parcare privata, gratuita in limita locurilor disponibile. Nu se accepta animale de companie. Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 c. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Dotari si servicii: Hotelul este format din 54 camere duble, 37 camere duble cu vedere la mare, 8 camere triple, 2 apartamente cu camere comunicante si cu vedere la mare, 3 apartamente cu camere decomandate si vedere la mare. Hotel Topaz ofera tot ceea ce aveti nevoie pentru o vacanta perfecta, de la camere elegante, servicii de masa, piscina moderna amenajata cu sezlonguri si umbrele cu acces gratuit, totul intr-un cadru natural de exceptie. De asemenea hotelul dispune de restaurant propriu, camera de bagaje, acces gratuit la wifi. NOU! PLaja privata cu acces gratuit pentru turistii hotelului, in limita locurilor disponibile. Servicii masa: MASA: se serveste la restaurantul propriu. - mic dejun - bufet suedez; - pranz - bufet suedez; - cina - sistem a la carte. Dotari camere: Camerele duble, cu o suprafata de aproximativ 15 mp, au balcon si au fost renovate integral in 2023, sunt dotate cu pat matrimonial, AC, TV, minibar, internet, baie cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Acest tip de camera permite adaugarea unui pat suplimentar pliant de o persoana. Camera poate acomoda 2 adulti si 2 copii (0-5.99 ani) sau 2 adulti si 1 copil (0-11.99 ani). Camere duble cu vedere la mare, cu o suprafata de aproximativ 15 mp, au balcon si vedere spre mare, avand aceleasi dotari si facilitati ca si camerele duble. Camerele triple, cu o suprafata de aproximativ 18 mp, sunt mai spatioase si au in dotare 3 paturi de o persoana din care 2 paturi se pot uni, au balcon si au fost renovate integral in 2023, AC, TV, minibar, internet, bai cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Camera poate acomoda 3 adulti. Apartamente cu camere comunicante (cu sau fara vedere la mare), sunt compuse dintr-un living cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, intre dormitor si living exista usa separatoare. Au balcon si au fost renovate integral in 2023, detin AC, TV, minibar, internet, baie cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Apartamentul poate acomoda 4 adulti. Apartamente cu camere decomandate (cu sau fara vedere la mare), sunt compuse din doua dormitoare cu pat matrimonial, fiind separate printr-o usa, o singura baie cu dus si un mic living. Au balcon si au fost renovate integral in 2023, detin AC, TV, minibar, internet, uscator de par si obiecte de toaleta. Apartamentul poate acomoda 4 adulti. Facilitati copii in camera cu 2 adulti: - copiii intre 0-5.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, fara pat suplimentar; - copiii intre 6-11.99 ani achita obligatoriu pat suplimentar, 92 lei/ noapte si beneficiaza de 50% reducere din valoarea mesei (mic dejun, pranz); - copiii peste 12 ani pot fi cazati doar in camere triple sau apartamente si achita masa integral; Baby cot - gratuit, la cerere, in functie de disponibilitate

Topaz CMP
Hotelul TOPAZ dispune de plaja privata! HOTEL TOPAZ, renovat integral in 2023 si reclasificat la 4 stele, este situat pe promenada statiunii Cap Aurora, structurat pe 4 etaje si parter, fiind deservit de doua lifturi moderne. Dispune de bar la parter si o piscina exterioara amenajata cu sezlonguri, cu o panorama minunata spre plaja si mare. Hotelul pune la dispozitia turistilor o parcare privata, gratuita in limita locurilor disponibile. Nu se accepta animale de companie. Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 c. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Dotari si servicii: Hotelul este format din 54 camere duble, 37 camere duble cu vedere la mare, 8 camere triple, 2 apartamente cu camere comunicante si cu vedere la mare, 3 apartamente cu camere decomandate si vedere la mare. Hotel Topaz ofera tot ceea ce aveti nevoie pentru o vacanta perfecta, de la camere elegante, servicii de masa, piscina moderna amenajata cu sezlonguri si umbrele cu acces gratuit, totul intr-un cadru natural de exceptie. De asemenea hotelul dispune de restaurant propriu, camera de bagaje, acces gratuit la wifi. NOU! PLaja privata cu acces gratuit pentru turistii hotelului, in limita locurilor disponibile. Servicii masa: MASA: se serveste la restaurantul propriu. - mic dejun - bufet suedez; - pranz - bufet suedez; - cina - sistem a la carte. Dotari camere: Camerele duble, cu o suprafata de aproximativ 15 mp, au balcon si au fost renovate integral in 2023, sunt dotate cu pat matrimonial, AC, TV, minibar, internet, baie cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Acest tip de camera permite adaugarea unui pat suplimentar pliant de o persoana. Camera poate acomoda 2 adulti si 2 copii (0-5.99 ani) sau 2 adulti si 1 copil (0-11.99 ani). Camere duble cu vedere la mare, cu o suprafata de aproximativ 15 mp, au balcon si vedere spre mare, avand aceleasi dotari si facilitati ca si camerele duble. Camerele triple, cu o suprafata de aproximativ 18 mp, sunt mai spatioase si au in dotare 3 paturi de o persoana din care 2 paturi se pot uni, au balcon si au fost renovate integral in 2023, AC, TV, minibar, internet, bai cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Camera poate acomoda 3 adulti. Apartamente cu camere comunicante (cu sau fara vedere la mare), sunt compuse dintr-un living cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, intre dormitor si living exista usa separatoare. Au balcon si au fost renovate integral in 2023, detin AC, TV, minibar, internet, baie cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Apartamentul poate acomoda 4 adulti. Apartamente cu camere decomandate (cu sau fara vedere la mare), sunt compuse din doua dormitoare cu pat matrimonial, fiind separate printr-o usa, o singura baie cu dus si un mic living. Au balcon si au fost renovate integral in 2023, detin AC, TV, minibar, internet, uscator de par si obiecte de toaleta. Apartamentul poate acomoda 4 adulti. Facilitati copii in camera cu 2 adulti: - copiii intre 0-5.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, fara pat suplimentar; - copiii intre 6-11.99 ani achita obligatoriu pat suplimentar, 92 lei/ noapte si beneficiaza de 50% reducere din valoarea mesei (mic dejun, pranz); - copiii peste 12 ani pot fi cazati doar in camere triple sau apartamente si achita masa integral; Baby cot - gratuit, la cerere, in functie de disponibilitate

Sunquest
A very nice option for those who like to be on the move! Hotel «Hotel Sunquest» is located in Venus. This hotel is located 1 km from the city center. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.

Hotel Melodia
A very nice place to stay for a reasonable price - hotel «Hotel Melodia» is located in Cap Aurora. This hotel is located in the city center. Before going to bed, you can take a walk and enjoy the main landmarks of the city. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.

California
la 10 m de plaja
vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel California 3*** Cap Aurora este amplasat la limita intre Cap Aurora si Jupiter, la doar cativa metri de plaja. **La sejur de minim 6 nopti, turistii beneficiaz gratuit de spectacole la Teatrul de Var Jupiter: saptamanal a 3 spectacole (1 iulie - 31 august), o intrare gratuit pentru 2 persoane/camer la Paradis Land a parc de aventur si acces permanent in limita a 3h/zi la Galaxy WaterPark Jupiter;****Acces inclus - Muzic buna Da! / DJ de renumee Da! / Locatie: pe malul mrii! / Buturi: All Inclusive! / In fiecare sear la: DJ & Live music Club CoHotels!;2 sezlonguri/camer pe unul dintre sectoarele de plaja;Apartamentele sunt formate din living cu canapea extensibila pentru 2 persoane si dormitor; Nu se accept cazarea persoanelor cu animale de companie;Este obligatorie purtarea bratarii de identificare (primit de la receptia hotelului), pe toat perioada sejurului.Sntatea si siguranta oaspetilor si angajatilor sunt extrem de importante, de aceea s-au implementat o serie de msuri de prevenire in linie cu recomandrile autoritatilor. De asemenea, ne rezervm dreptul s efectum modificri asupra programului de functionare si asupra destinatiilor spatilor comune.Hotel California pune la dispozitie 110 camere
duble si 4 apartamente.
Dotri camere: TV color
(televiziune prin cablu), telefon direct, internet wifi, frigobar, aer
conditionat, balcon. Toate camerele au baie proprie cu dus.
Facilitati hotel: restaurant cu
aer conditionat, restaurant terasa la piscin cu muzica live, pizzerie a cuptor
cu lemne, bar de zi, piscin exterioar,
cocktail bar la piscin, saun, jacuzzi, 2 sli de conferinte, baby-land, plaj
privat, parcare (serviciu gratuit, in limita locurilor disponibile, fr
rezervare prealabil). Concept Family All Inclusive: - Acces si sezlong cu umbrel (in limita disponibilitatilor), la piscina hotelului; - Acces la saun si jacuzzi la hotel California (cu rezervare prealabil); - 2 sezlonguri cu umbrel incluse/camer pe plaja Copiilor sau pe plaja California pentru toti turistii cazati in hotelurile Grupului CoHotels; - La sejur de minim 6 nopti, turistii beneficiaz gratuit de spectacole la Teatrul de Var Jupiter: saptamanal a 3 spectacole (1 iulie - 31 august), o intrare gratuit pentru 2 persoane/camer la Paradis Land a parc de aventur si acces permanent in limita a 3h/zi la Galaxy WaterPark Jupiter; - Acces inclus - Muzic buna Da! / DJ de renume Da! / Locatie: pe malul mrii! / Buturi: All Inclusive! / In fiecare sear la: DJ & Live music Club CoHotels!; - Restaurant Delta (AI) - Orchestr live, solisti, trupe de dansatori, momente comice si de magie, animatori, intr-un cuvant spectacol sear de sear; - Restaurant California (Al)- atmosfera romantica, muzica live, in fiecare seara la terasa piscinei cu vedere la mare; - Restaurant Fish and Grill- a la carte- In acordurile pianului, pe malul marii ve-ti gusta cele mai savuroase specialitati din carne si peste- serviciu cu plata; - Internet Wifi gratuit in camere si in spatiile comune; - Parcare pazita la hotel Delta- serviciu cu plata. Sistem de servire al meselor si buturilor: In regim bufet: mic dejun (07.30-09.30), gustare (10.30-11.30), pranz (12.30-15.00), gustare (17.00-18.00) si cin (19.00-21.30). Acestea vor fi servite in spatii special amenajate in cadrul unitatii hoteliere unde beneficiati de serviciile de cazare. Serviciile incep in prima zi de cazare cu cina. Gustarea de dimineata se compune din doua dintre urmtoarele produse: fructe, fursecuri, crostat, chec etc. Gustarea de dup-amiaz se compune din doua dintre urmtoarele produse: pizza, focaccia, inghetata, compot de fructe, fructe, etc. Buturile alcoolice si non-alcoolice incluse se pot servi, astfel: 1. Baruri restaurante in timpul programului de servire al meselor principale : ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, buturi alcoolice. 2. Baruri plaje in intervalul 08.00-19.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft. 3. Bar piscin in intervalul 08.00-19.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft. 4. Piano Bar in intervalul 08.00-24.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, buturi alcoolice. Buturi alcoolice incluse: whiskey, vodka, vermut alb/rosu, , crem de whiskey, gin, digestiv. 5. Lobby bar California in intervalul 08.00-24.00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice 6. Bar piscina California in intervalul 08.00-23.00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft pe toata durata zilei. Bauturi alcoolice si vin alb/roze/rosu draft in timpul programului de servire al meselor principale. Clubul Copiilor a TOTUL INCLUS pentru turistii Cohotels Casa cu Povesti a pe scena de sub cupola teatrului din parcul de distractii aBaby Landa vor fi prezentate zilnic spectacole interactive de teatru pentru copii, sustinute de actori profesionisti. Centrul de Dans si Atitudine a cursurile de initiere in dans si expresie corporal vor fi acompaniate de cursuri Zumba pentru mmici si copii. Atelierul de Creatie a Intr-un spatiu special amenajat, animatori profesionisti ii vor introduce pe copii in fiecare zi in tainele modelajului, picturii, artei origami. O expozitie va reuni, saptamanal, cele mai reusite creatii ale micilor cursanti. Scoala de Teatru a pentru toti copiii pasionati de actorie, o trup de profesionisti va sustine zilnic cursuri de initiere in acest univers fascinant. Un spectacol saptamanal, va da ocazia punerii in practic a celor invatate. Plaja Copiilor a o intreag plaj apartinand grupului Cohotels este amenajat cu tobogane si jocuri gonflabile. O echip de animatori profesionisti se va dedica organizrii jocurilor si concursurilor pentru cei mici. Pe langa amenajrile de plaj, special pentru mmici, ttici si bunici vor fi puse la dispozitie jocuri de table si sah. Babyland (16.30-22.00) a Unicul parc de distractii interactive pentru copii din Sudul litoralului. Aici veti gsi instalate noile modele de tbogane, plase elastice si curse cu obstacole. In fiecare sear, petrecerile tematice si parada personajelor de poveste ii vor avea ca invitati speciali pe Batman, Spiderman, zana Ariel si mai vechii eroi din povestirile cu pirati si indieni. Gradinita cu program de babysitting (09.00-11.30 si16.30-19.00)- locul in care iti poti lsa copilul sub atenta supraveghere a animatorilor hotelului. Pentru copii cu varsta cuprins intre 3 si 12 ani. *Consumatia de la barul Babyland-ului este contra cost. Regulament cu privire la conditiile generale de prestare a serviciilor hoteliere in grupul Cohotels 1. Ziua hotelier incepe la ora 18:00 si se termin la ora 12:00 a zilei urmtoare. Prelungirea sederiii dup ora 12:00, dar pana in ora 18:00, din ziua stabilit pentru check-out se taxeaz cu 150 lei si se poate face doar cu acordul Prestatorului, in functie de disponibilitate. In cazul in care prelungirea sederii va depasi ora 18:00, aceasta va fi taxat cu 100% din ziua de cazare.. 2. Servirea meselor in restaurant si/sau in locurile special amenajate se face in regim bufet suedez, dup urmtorul program: mic dejun (07:30-09:30), gustare (10:30-11:30), pranz (12:30-15:00), gustare (17.00-18:00), cin (19:00-21:30). 3. Este interzis scoaterea alimentelor si buturilor din restaurantul hotelului, chiar dac scopul este pstrarea acestora in camer, mesele servindu-se strict in locurile destinate acestui scop. 4. Este strict interzis accesul in hotel si in restaurant cu alimente si buturi din exterior. 5. Nu servim alcool minorilor si persoanelor aflate in stare avansat de ebrietate. 6. In situatii speciale in care printre clientii hotelului se numr persoane cu regimuri alimentare speciale, alergii, dizabilitati, boli contagioase sau alte boli, conducerea hotelului trebuie informat corespunztor de ctre clientii in cauza pentru a putea oferi solutii pe masura si pentru a evita neplaceri. 7. Fumatul este interzis in incinta hotelului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile exterioare ale hotelului special amenajate si dotate cu scrumiere. 8. Tinuta decent este obligatorie atat in receptie, cat si in restaurant. V rugm s nu utilizati mobilierul tapisat imbracand haine ude. De asemenea, v rugm s folositi dusurile de picioare de la intrarea in hotel pentru indepartarea nisipului. 9. Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. 10. Clientul este rspunztor fata de Hotel pentru daunele provocate, din culp sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cldirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului. 11. Este strict interzis introducerea si folosirea in camerele Hotelului de aparatur electrocasnic (cafetier, storctor de fructe, fierbtor, plit electric etc.). 12. Prestatorul nu isi asum responsabilitatea pentru eventualele daune produse clientilor datorit consumului de produse procurate de acestia din afara spatiului detinut de Prestator. 13. Cazarea tuturor adultilor din camer se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pasaport). Hotelul isi rezerv dreptul de a solicita certificatul de nastere al copiilor. 14. Alocarea camerelor/apartamentelor se face in functie de disponibilitatea de la momentul cazrii, doar de ctre receptie. V asigurm c facem tot posibilul pentru a tine cont de preferintele tuturor oaspetilor, in limita posibilitatilor. Din acest motiv la momentul rezervrii nu garantm un anumit etaj, numr de camer, camere alturate sau situate intr-un anumit sector al hotelului. 15. Orice depasire a numrului de persoane care au drept de sedere in spatiul inchiriat oblig clientul la costuri suplimentare, calculate la tariful de receptie. 16. Doar oaspetii declarati la cazare au acces la serviciile hotelului, pe baza bratarii primite la check-in. 17. Purtarea bratarii la mana este obligatorie pentru a beneficia de serviciile achizitionate. 18. Politica hotelului nu permite cazarea cu animale de companie. 19. In cazul in care turistii nu sosesc la hotel la data mentionata pe voucher, rezervarea se anuleaz, exceptie facand situatiile in care agentia informeaz hotelul in legtur cu acest aspect si este posibil amanarea. 20. Din dorinta de a proteja si respecta mediul inconjuratorr introducem un concept nou de servire a buturilor, acesta avand rolul de a reduce considerabil utilizarea produselor de unic folosinta in cadrul grupului hotelier Cohotels. Astfel, la intrarea la cazare, fiecare oaspete va primi un card/persoan de la receptia hotelului. In schimbul cardului, la barurile hotelului, unde se vor folosi pahare reutilizabile din policarbonat, oaspetele va primi 1 pahar/persoan cu butura dorit. Dup consumul acesteia, dac oaspetele doreste alt butur, va primi alt pahar la schimbul celui gol. In caz contrar i se va returna cardul dup returnarea paharului gol. La iesirea de la cazare, cardul se va returna la receptia hotelului. Pierderea cardului reprezint pagub si se taxeaz (25 lei/card). Locatiile in care vom adopta aceast modalitate de servire sunt: baruri receptie, baruri piscine si baruri sectoare de plaj. 21. Modalitatea de alocare a sezlongurilor pe oricare dintre sectoarele de plaj si la piscin se face pe principiul aprimul venit, primul servita. 22. Ocuparea sezlongurilorr pe oricare dintre sectoarele de plaj si la piscin, inainte de inceperea programului de functionare ale acestora, este interzis. In acest caz prosoapele vor fi ridicate de pe sezlonguri de ctre operatorii plajei/piscinei la inceperea programului de lucru si depozitate la barul unitatii. 23. Unitatea nu isi asum rspunderea in cazul disparitiei bunurilor lsate nesupravegheate la sezlong insa ofer suport turistilor in vederea solutionarii situatiei. 24. Hotelul nu isi asum rspunderea pentru eventualele pagube produse autovehiculelor sau a bunurilor aflate in interiorul acestora pe perioada stationarii in parcare, sau pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului insa ofer suport turistilor in vederea solutionarii situatiei. 25. Prestatorul isi rezerv dreptul de a-si selecta clientela. 26. Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toat durata sederii turistilor in Hotel, in scris, la receptia hotelului. Solutionarea reclamatiilor se va face in maxim 24h de ctre conducerea hotelului. Reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de ctre Hotel. 27. Pentru sntatea si siguranta oaspetilor si angazatilor am implementat o serie de msuri de prevenire conform recomandrilor autoritatilor in vederea combaterii raspandirii virusului SARSaCoV2. Respectarea acestora este obligatorie si pot fi consultate accesand Ghidul de Igien Cohotels (poate fi descrcat de pe site-urile hotelurilor). Conform HCL 283/23.12.2020 pentru sezonul estival 2025 se achit o tax de statiune de 5 lei/zi/adult, tax ce va fi achitat la receptia hotelului in momentul cazrii.

California
Localizare: Hotel California 3*** Cap Aurora este amplasat la limita intre Cap Aurora si Jupiter, la doar cativa metri de plaja. **La sejur de minim 6 nopti, turistii beneficiaz gratuit de spectacole la Teatrul de Var Jupiter: saptamanal a 3 spectacole (1 iulie - 31 august), o intrare gratuit pentru 2 persoane/camer la Paradis Land a parc de aventur si acces permanent in limita a 3h/zi la Galaxy WaterPark Jupiter;****Acces inclus - Muzic buna Da! / DJ de renumee Da! / Locatie: pe malul mrii! / Buturi: All Inclusive! / In fiecare sear la: DJ & Live music Club CoHotels!;2 sezlonguri/camer pe unul dintre sectoarele de plaja;Apartamentele sunt formate din living cu canapea extensibila pentru 2 persoane si dormitor; Nu se accept cazarea persoanelor cu animale de companie;Este obligatorie purtarea bratarii de identificare (primit de la receptia hotelului), pe toat perioada sejurului.Sntatea si siguranta oaspetilor si angajatilor sunt extrem de importante, de aceea s-au implementat o serie de msuri de prevenire in linie cu recomandrile autoritatilor. De asemenea, ne rezervm dreptul s efectum modificri asupra programului de functionare si asupra destinatiilor spatilor comune.Hotel California pune la dispozitie 110 camere
duble si 4 apartamente.
Dotri camere: TV color
(televiziune prin cablu), telefon direct, internet wifi, frigobar, aer
conditionat, balcon. Toate camerele au baie proprie cu dus.
Facilitati hotel: restaurant cu
aer conditionat, restaurant terasa la piscin cu muzica live, pizzerie a cuptor
cu lemne, bar de zi, piscin exterioar,
cocktail bar la piscin, saun, jacuzzi, 2 sli de conferinte, baby-land, plaj
privat, parcare (serviciu gratuit, in limita locurilor disponibile, fr
rezervare prealabil). Concept Family All Inclusive: - Acces si sezlong cu umbrel (in limita disponibilitatilor), la piscina hotelului; - Acces la saun si jacuzzi la hotel California (cu rezervare prealabil); - 2 sezlonguri cu umbrel incluse/camer pe plaja Copiilor sau pe plaja California pentru toti turistii cazati in hotelurile Grupului CoHotels; - La sejur de minim 6 nopti, turistii beneficiaz gratuit de spectacole la Teatrul de Var Jupiter: saptamanal a 3 spectacole (1 iulie - 31 august), o intrare gratuit pentru 2 persoane/camer la Paradis Land a parc de aventur si acces permanent in limita a 3h/zi la Galaxy WaterPark Jupiter; - Acces inclus - Muzic buna Da! / DJ de renume Da! / Locatie: pe malul mrii! / Buturi: All Inclusive! / In fiecare sear la: DJ & Live music Club CoHotels!; - Restaurant Delta (AI) - Orchestr live, solisti, trupe de dansatori, momente comice si de magie, animatori, intr-un cuvant spectacol sear de sear; - Restaurant California (Al)- atmosfera romantica, muzica live, in fiecare seara la terasa piscinei cu vedere la mare; - Restaurant Fish and Grill- a la carte- In acordurile pianului, pe malul marii ve-ti gusta cele mai savuroase specialitati din carne si peste- serviciu cu plata; - Internet Wifi gratuit in camere si in spatiile comune; - Parcare pazita la hotel Delta- serviciu cu plata. Sistem de servire al meselor si buturilor: In regim bufet: mic dejun (07.30-09.30), gustare (10.30-11.30), pranz (12.30-15.00), gustare (17.00-18.00) si cin (19.00-21.30). Acestea vor fi servite in spatii special amenajate in cadrul unitatii hoteliere unde beneficiati de serviciile de cazare. Serviciile incep in prima zi de cazare cu cina. Gustarea de dimineata se compune din doua dintre urmtoarele produse: fructe, fursecuri, crostat, chec etc. Gustarea de dup-amiaz se compune din doua dintre urmtoarele produse: pizza, focaccia, inghetata, compot de fructe, fructe, etc. Buturile alcoolice si non-alcoolice incluse se pot servi, astfel: 1. Baruri restaurante in timpul programului de servire al meselor principale : ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, buturi alcoolice. 2. Baruri plaje in intervalul 08.00-19.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft. 3. Bar piscin in intervalul 08.00-19.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft. 4. Piano Bar in intervalul 08.00-24.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, buturi alcoolice. Buturi alcoolice incluse: whiskey, vodka, vermut alb/rosu, , crem de whiskey, gin, digestiv. 5. Lobby bar California in intervalul 08.00-24.00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice 6. Bar piscina California in intervalul 08.00-23.00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft pe toata durata zilei. Bauturi alcoolice si vin alb/roze/rosu draft in timpul programului de servire al meselor principale. Clubul Copiilor a TOTUL INCLUS pentru turistii Cohotels Casa cu Povesti a pe scena de sub cupola teatrului din parcul de distractii aBaby Landa vor fi prezentate zilnic spectacole interactive de teatru pentru copii, sustinute de actori profesionisti. Centrul de Dans si Atitudine a cursurile de initiere in dans si expresie corporal vor fi acompaniate de cursuri Zumba pentru mmici si copii. Atelierul de Creatie a Intr-un spatiu special amenajat, animatori profesionisti ii vor introduce pe copii in fiecare zi in tainele modelajului, picturii, artei origami. O expozitie va reuni, saptamanal, cele mai reusite creatii ale micilor cursanti. Scoala de Teatru a pentru toti copiii pasionati de actorie, o trup de profesionisti va sustine zilnic cursuri de initiere in acest univers fascinant. Un spectacol saptamanal, va da ocazia punerii in practic a celor invatate. Plaja Copiilor a o intreag plaj apartinand grupului Cohotels este amenajat cu tobogane si jocuri gonflabile. O echip de animatori profesionisti se va dedica organizrii jocurilor si concursurilor pentru cei mici. Pe langa amenajrile de plaj, special pentru mmici, ttici si bunici vor fi puse la dispozitie jocuri de table si sah. Babyland (16.30-22.00) a Unicul parc de distractii interactive pentru copii din Sudul litoralului. Aici veti gsi instalate noile modele de tbogane, plase elastice si curse cu obstacole. In fiecare sear, petrecerile tematice si parada personajelor de poveste ii vor avea ca invitati speciali pe Batman, Spiderman, zana Ariel si mai vechii eroi din povestirile cu pirati si indieni. Gradinita cu program de babysitting (09.00-11.30 si16.30-19.00)- locul in care iti poti lsa copilul sub atenta supraveghere a animatorilor hotelului. Pentru copii cu varsta cuprins intre 3 si 12 ani. *Consumatia de la barul Babyland-ului este contra cost. Regulament cu privire la conditiile generale de prestare a serviciilor hoteliere in grupul Cohotels 1. Ziua hotelier incepe la ora 18:00 si se termin la ora 12:00 a zilei urmtoare. Prelungirea sederiii dup ora 12:00, dar pana in ora 18:00, din ziua stabilit pentru check-out se taxeaz cu 150 lei si se poate face doar cu acordul Prestatorului, in functie de disponibilitate. In cazul in care prelungirea sederii va depasi ora 18:00, aceasta va fi taxat cu 100% din ziua de cazare.. 2. Servirea meselor in restaurant si/sau in locurile special amenajate se face in regim bufet suedez, dup urmtorul program: mic dejun (07:30-09:30), gustare (10:30-11:30), pranz (12:30-15:00), gustare (17.00-18:00), cin (19:00-21:30). 3. Este interzis scoaterea alimentelor si buturilor din restaurantul hotelului, chiar dac scopul este pstrarea acestora in camer, mesele servindu-se strict in locurile destinate acestui scop. 4. Este strict interzis accesul in hotel si in restaurant cu alimente si buturi din exterior. 5. Nu servim alcool minorilor si persoanelor aflate in stare avansat de ebrietate. 6. In situatii speciale in care printre clientii hotelului se numr persoane cu regimuri alimentare speciale, alergii, dizabilitati, boli contagioase sau alte boli, conducerea hotelului trebuie informat corespunztor de ctre clientii in cauza pentru a putea oferi solutii pe masura si pentru a evita neplaceri. 7. Fumatul este interzis in incinta hotelului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile exterioare ale hotelului special amenajate si dotate cu scrumiere. 8. Tinuta decent este obligatorie atat in receptie, cat si in restaurant. V rugm s nu utilizati mobilierul tapisat imbracand haine ude. De asemenea, v rugm s folositi dusurile de picioare de la intrarea in hotel pentru indepartarea nisipului. 9. Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. 10. Clientul este rspunztor fata de Hotel pentru daunele provocate, din culp sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cldirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului. 11. Este strict interzis introducerea si folosirea in camerele Hotelului de aparatur electrocasnic (cafetier, storctor de fructe, fierbtor, plit electric etc.). 12. Prestatorul nu isi asum responsabilitatea pentru eventualele daune produse clientilor datorit consumului de produse procurate de acestia din afara spatiului detinut de Prestator. 13. Cazarea tuturor adultilor din camer se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pasaport). Hotelul isi rezerv dreptul de a solicita certificatul de nastere al copiilor. 14. Alocarea camerelor/apartamentelor se face in functie de disponibilitatea de la momentul cazrii, doar de ctre receptie. V asigurm c facem tot posibilul pentru a tine cont de preferintele tuturor oaspetilor, in limita posibilitatilor. Din acest motiv la momentul rezervrii nu garantm un anumit etaj, numr de camer, camere alturate sau situate intr-un anumit sector al hotelului. 15. Orice depasire a numrului de persoane care au drept de sedere in spatiul inchiriat oblig clientul la costuri suplimentare, calculate la tariful de receptie. 16. Doar oaspetii declarati la cazare au acces la serviciile hotelului, pe baza bratarii primite la check-in. 17. Purtarea bratarii la mana este obligatorie pentru a beneficia de serviciile achizitionate. 18. Politica hotelului nu permite cazarea cu animale de companie. 19. In cazul in care turistii nu sosesc la hotel la data mentionata pe voucher, rezervarea se anuleaz, exceptie facand situatiile in care agentia informeaz hotelul in legtur cu acest aspect si este posibil amanarea. 20. Din dorinta de a proteja si respecta mediul inconjuratorr introducem un concept nou de servire a buturilor, acesta avand rolul de a reduce considerabil utilizarea produselor de unic folosinta in cadrul grupului hotelier Cohotels. Astfel, la intrarea la cazare, fiecare oaspete va primi un card/persoan de la receptia hotelului. In schimbul cardului, la barurile hotelului, unde se vor folosi pahare reutilizabile din policarbonat, oaspetele va primi 1 pahar/persoan cu butura dorit. Dup consumul acesteia, dac oaspetele doreste alt butur, va primi alt pahar la schimbul celui gol. In caz contrar i se va returna cardul dup returnarea paharului gol. La iesirea de la cazare, cardul se va returna la receptia hotelului. Pierderea cardului reprezint pagub si se taxeaz (25 lei/card). Locatiile in care vom adopta aceast modalitate de servire sunt: baruri receptie, baruri piscine si baruri sectoare de plaj. 21. Modalitatea de alocare a sezlongurilor pe oricare dintre sectoarele de plaj si la piscin se face pe principiul aprimul venit, primul servita. 22. Ocuparea sezlongurilorr pe oricare dintre sectoarele de plaj si la piscin, inainte de inceperea programului de functionare ale acestora, este interzis. In acest caz prosoapele vor fi ridicate de pe sezlonguri de ctre operatorii plajei/piscinei la inceperea programului de lucru si depozitate la barul unitatii. 23. Unitatea nu isi asum rspunderea in cazul disparitiei bunurilor lsate nesupravegheate la sezlong insa ofer suport turistilor in vederea solutionarii situatiei. 24. Hotelul nu isi asum rspunderea pentru eventualele pagube produse autovehiculelor sau a bunurilor aflate in interiorul acestora pe perioada stationarii in parcare, sau pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului insa ofer suport turistilor in vederea solutionarii situatiei. 25. Prestatorul isi rezerv dreptul de a-si selecta clientela. 26. Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toat durata sederii turistilor in Hotel, in scris, la receptia hotelului. Solutionarea reclamatiilor se va face in maxim 24h de ctre conducerea hotelului. Reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de ctre Hotel. 27. Pentru sntatea si siguranta oaspetilor si angazatilor am implementat o serie de msuri de prevenire conform recomandrilor autoritatilor in vederea combaterii raspandirii virusului SARSaCoV2. Respectarea acestora este obligatorie si pot fi consultate accesand Ghidul de Igien Cohotels (poate fi descrcat de pe site-urile hotelurilor). Conform HCL 283/23.12.2020 pentru sezonul estival 2025 se achit o tax de statiune de 5 lei/zi/adult, tax ce va fi achitat la receptia hotelului in momentul cazrii.